Nejlepší pozámky ze žk

17.08.2013 16:25

Ani se nezeptala a usla v hodině

Aniž by šel k tabuli, prohlásil, že nic neumí.

Běhá po chodbě nedovolenou rychlostí.

Běhá po třídě a zvrací židličky.

Běhá po zdi.

Během opakování hodlal se sousedkou hrát karty.

Během vyučování často odbíhá na záchod a klouže se po zábradlí. Při jednom dojezdu uhodil pana ředitele do tváře pěstí.

Během vyučování si hrál se sousedovým pytlíkem.

Bez dovolení demoluje zařízení tělocvičny.

Bez dovolení hodil rajče na obraz nešeho prezidenta Václava Klause se slovi: nažer se hajzle. A nyní odmítá mu otřít obličej žádám o domluvení Děkuji Šidliková

Bez dovolení o mně říká, že sem blbá.

Bez dovolení padá ze židle.

Bez dovolení píše milostné dopisy přitom zárověn jí v hodině.

Bez dovolení se líbala se spolužákem, při vyzvání k přestání se na mně otočila a řekla “Chcete se přidat?”

Bez dovolení si ze mně dělá srandu, že mám prdel jak kamion.

Bez dovolení vyhodila žáka vaše dcera z okna přitom, že žák vážil víc jak 100kg a vaše dcera to dokázala, udělujeme pochvalu, ale dovolte jí ať se příště dovolí. Otec: dovoluji dceři aby se dovolila.

Bez mého svolení fluše žvýkačky z okna na lidi pod ním.

Bezdůvodně kuká při hodině matematiky.

Bije paní učitelku ukazovátkem.

Bije spolužačku deštníkem, ač není jeho.

Bil spolužačku botníkem na boty.

Blbě čumí.

Bodal do spolužačky tužkou tak dlouho, že se zlomila.

Bohužel Váš syn si ještě nezapsal od začatku školního roku předměty, takže mu nemohu zapsat známky.

Bouchl petardu ve třídě.

Boxuje do spolužáků.

Byl dokonce tak drzý, že zamkl třídu, která nešla zamknout a vymlouval se, že nešla zamknout.

Byl přistižen ve školní jídelně, jak se líbá se spolužačkou. Je podezření na lásku.

Byl se třídou na Snowborďákách, když byla třída ve třídě.

Byl u mne doma. Vrána

Byla na záchodě se třemi spolužáky a kouřila.

Bzučí po dobu výuky a na otázku, co dělá, odpověděl: hovno, ty krávo. Otec: Doma bzučí jak manželka.

Celá třída si po zvonění a příchodu vyučujícího do hodiny hudební výchovy hází hudcem nafouknutím a královou zavázaným prezervativem.

Cpal spolužáka do popelnice.

Dala jsem poslední šanci vašemu synovi v hodině chemie, protože propadá. Chtěla jsem slyšet něco kloudného z chemie a tak nezadržitelně zpustil tutopotupnou báseň. Chemie ta zmije ta mě jednou zabije, Glcka -to jako já, Glcka mě do krku HCL nalije. Prosím o potrestání

Dává mně 20Kč s tím, že Armáda spásy je daleko.

Dává pořád pozor, jestli dávám pozor, a když si myslí, že nedávám pozor, tak nedává pozor.

Dává pozor, jestli dávám pozor a když nedávám pozor, tak nedává pozor!

Dělá kuličky, střílí z trubičky.

Dělá si ve třídě ze sněhu ledničku.

Dělá si z papíru papírové granáty a háže je po spolužácích.

Dělá to, co nemá a nedělá to, co má.

Dělá tousty o hodině toustovačem, který přinesl a vše snědl sám.

Demonstruje jízdu závodničky děláním: “Hů” a zdržuje začátek hodiny zpěvu.

Dívá se na mě přes pravítko a pak se mi směje, že jsem zelená. Autor: Tomáš J.

Dívá se na mě přes růžové pravítko a myslí si o mě, že sem prase.

Dívá se na mě skrz prsty.

Dnes mi vytáhl nervy do samého konce: Stříhal vodu v hodině!

Dnes o mé hodině čuměl do blba a když jsem se ho zeptala, jestli dává pozor, řekl: “Já se asi zamiloval”!

Dnes ve vyučování neustále žvýkala!

Dneska zase ve škole nic nevěděl. Mám podezření, že se domlouvá se svými spolužáky. Domluvte mu, prosím.

Do školy nosí žvýkací a jiné gumy.

Dojídá po spolužákovi vyhozené kuře z koše.

Donesl do školy zabavnou pyrotechniku a začal ji pouštět ve třídě.

Doporučuji využít středověké metody výchovy.

Doporučuji zmlátit a nechat zvětšit inteligenci. Otec: Doporučuji se do toho nesrat nebo bude další pohřeb.

Doporučuji zmlátit.

Držela hlavu 10 minut v odpadkovém koši.

Drží dveře a myslí si, že jsem jeho spolužák. Otec: Mě to dělá taky.

Drží spolužáka za krk, který má tímto hlavu ve vzduchu.

 

Dupe při tělocviku.