A ještě něco dohromady

06.04.2013 13:45

Bree :

 

na rodiče:
1. Jé...mami, ty máš nový tričko...je fakt hezký...podobný měla babička na pohřbu...
2. Tati, ty mluvíš tak potichu...kdybys nehejbal pusou, nebylo by to poznat!
3. Při sekání zahrádky jsem si omylem nevšimla tvýho záhonku s petrklíči...
4. Ten oběd je zajimavej. Tak jsem si vždycky představovala vězeňskou stravu.
5. Tati, jestli mi taky někdy začnou ustupovat vlasy...
6. Mami, proč jsi chtěla děti?
7. Tati, víš, že máš víc vousů než vlasů?
 
 
na sourozence:
1. (na sestru, která je posedlá štíhlou linií) Jsem ráda, že tě mám, já jsem vždycky chtěla mít medvídka....
2. (na starší sestru) Viděla jsem tvýho kluka. Vypadá opravdu dobře.
3. (na mladšího bráchu) Víš, já si tě pamatuju jako miminko a připadá mi, že ses vůbec
nezměnil...
+ bonus navíc : (přivonět mu k vlasům) A pořád ti tak miminkovsky voní hlavička...
4. (na staršího bratra) Ne, brácha, je to dobrý...vypadáš dobře...akorát by to mohlo být lepší...no drobnosti...kdybys měl jiný vlasy, jiný oči, byl vyšší, (víc zubů), větší svaly, delší ruce, tmavší obočí..
5. Máš zoubky jako hvězdy...žlutý a daleko od sebe...
https://img.burda.cz/_betynka/2008/jen%20na%20web/11/sourozenci.jpg
 
 
na učitele:
1. Co bylo dřív: vejce nebo slepice?
2. Když jste byl tehdy v Anglii...no, už tam jezdily takový ty červený autobusy?
3. Pamatujete si na Marii Terezii?
4. Masaryk...to je nějaký řeznictví?
https://i.lidovky.cz/06/031/lncl/HLM118cc2_ucitel.jpg